Sunday, November 15, 2009

Sishen Saldanha

Hier begin die plan dan nou.

Tot gister het ek nog beplan aan die roete vanaf Upington na Paternoster. Toe het ek die Blog van Johann Rissik raak gelees en besluit om die treinspoor roete te volg.

Ek onthou hoe my oom , Dirk Mollet , jare terug vir my vertel het hoe hulle die spoorlyn gebou het en hoe hy vertel het dat hulle een keer 'n week die lyn gaan inspekteur het . Elke meter tot in Saldanha.

My liefde vir die wereld is ook deel van die beplanning. Die mense se vriendelikheid wat ek ondervind het met my Namakwa toer in September 2008 , laat my gerus dat daar hulp sal wees uit verskeie oorde , sou ons dit nog kry.

Die tyd is min en beplanning is baie. Hierdie is nie net nog 'n Trippie Botswana toe vir tien dae nie.

Hierdie is 'n Trip van 10 dae se harde werk.

No comments:

Post a Comment