Thursday, November 26, 2009

Die Voorbereiding



Elke dag moet nou goed uitgewerk word. Dis of in die gym of in die saal. Die naweek was beplan om in Thabazimbi te gaan oefen ,maar dis nou van die baan agv die werk.




So in die aand gaan klim ons maar op die fiets in die gym. Dit help darem as 'n troosprys. Ek moet sê ek voel goed en na gister se roete (Kyk google image)wat ons kon inkry is ek weer op ge'charge' vir die 1000km.




Ek het so Google image saam gestel en toe het Johan ook vir my van sy notas gestuur wat handig te pas gaan kom. (Kyk Google image)




My knie was vandag weer nie lekker nie. Ek bly nou van die tredmill af. Dit is amper kompleet asof die pyn in my knie rondskuif van dag tot dag. Die hardloop kuil my op , maar die fietsry blyk nie 'n probleem te wees nie.

No comments:

Post a Comment